Říjen 2007

Svatba Tinky a Berena v Českém ráji

29. října 2007 v 0:22 | Ellanor |  Akce a výlety
5. - 7. 10. 2007
Víkend na začátku října jsme měli příležitost strávit nadmíru příjemně :).. Byli jsme pozváni do Českého ráje, kde se v mírně bojovém a krásně netypickém prostředí hradu Valdštejn konala svatba Tinky a Berena.
V pátek večer jsme s Maddi, Gloghi a Honzou strávili čtyři hodiny v autobuse, abychom se dostali do Sedmihorek včas. Tam jsme se ubytovali v kempu v chatkách, hned vedle odvážných stanů (!) Pražáků :o).. Důležité bylo ráno brzo vstát a včas dojít asi tři kilometry skalami na obřad na hrad Valdštejn, ale některým ponocujícím to došlo až ráno.. a vlastně ani těm, co šli spát zavčas to nepomohlo, protože jsme po cestě zaloudili, takže se na nás muselo čekat :)..

. .

Přestože sluníčko se nechtělo nějak ukázat a podzim už převzal vládu, konal se obřad na kamenných terasách vedle zámku s výhledem do kraje. Tinka i Beren si s divadla půjčili gotické kostýmy a my jsme se taky snažili. Paní matrikářka trpělivě čekala na poslední svatebčany až jsme byli komplet, všichni kamarádi, rodina, včetně malého Míši, ročního synka snoubenců :).. Měla přichystanou pěknou krátkou řeč, a po obligátním "ano" a výměně prstýnků bylo vše hotovo :)..

Sjíždění Sázavy s JCsoftem

27. října 2007 v 23:45 | Ellanor |  Akce a výlety
9. - 12. 8. 2007
Já, "vodák - teoretik", znalý témeř nazpaměť Vodáckého průvodce pro Ofélii od Zdeňka Šmída, jsem se rozhodla vyrazit na Sázavu s různorodou skupinou lidí z JCsoftu. Jako zadáka jsem přizvala Honzu, ale abychom - se mnou na háčku - nenabírali příliš vodu, tak jsme se spravedlivě střídali :o)..
Několik týdnů dopředu jsme s obavami sledovali stav vody na vodáckých serverech a Sázava se pořád nechtěla vyšplhat nad kritické čísla. Těsne před odjezdem ale předpověd počasí slibovala přeháňky, takže jsme se psychicky připravili na to, že zmoknem, ale vody bude víc.. a s tím jsme vyjeli..
Protože místní osobáček kličkuje po celé délce (nebo aspoň zásadním úseku) celé Sázavy, mohli jsme si prohlédnout horní tok, kterým se tedy za tohoto stavu vody sjíždět nedalo.. Zejména proto, že jej tvoří legendární úsek zvaný Stvořidla. Balvany tam zabíraly větší procento povrchu než voda...
Večer před výjezdem jsme přijeli do Kácova, kde jsme v kempu rozbili stany a po přijetí večerní skupiny jsme šli ochutnat pivo do místního pivovaru. Jako zpestření večera posloužil výpadek elektřiny :)..
Ráno nás probudily zvědavé kachní rodinky, které se na etapy naučily chodit do kempu hledat odpadky a žebrat nějaký žvanec. Nemuseli jsme zdaleka tak brzo stávat, protože poslední skupina měla zpoždění, takže jsme po dlouhých přípravách odpluli až po poledni.